03-6092262 :טלפון | Ben Saruq St 10, Tel Aviv-Yafo, Israel | בן סרוק 10, תל אביב

                 

2019 כל הזכויות שמורות

  • Facebook - White Circle
  • White Instagram Icon

האיש והשיטה

 

פילאטיס הינה שיטה של אימון גופני שנהגתה ופותחה על ידי ג'וזף פילאטיס בהשראת ענפי ספורט רבים; יוגה, אומנויות לחימה שונות, שחייה, אגרוף, סקי.
פיתוח השיטה נעשה במידה רבה כתוצאה מההתמודדות האישית של ג'וזף פילאטיס עם מצבו הבריאותי הקשה (כבר בהיותו ילד אובחן כחולה באסטמה וברככת).

שיטת הפילאטיס כוללת רפרטואר של למעלה מ-500 תרגילים המכוונים לעבודה על הגוף כמכלול ומיועדים לשיפור גמישות, יציבה, שליטה גופנית וחוזק. כתוצאה משימוש נכון בשיטה, הגוף מתעצב ומקבל מראה חטוב וארוך. תרגילי הפילאטיס ניתנים לביצוע על מזרן או תוך שימוש במכשירים. פילאטיס ראה את שיטתו כמשפרת את התפקוד היום יומי ומארגנת את הכוח והתנועה כך שתהיה יעילה ותביא לבריאות טובה יותר.

״IT IS THE MIND ITSELF WHICH BUILDS THE BODY״

JOSEPH PILATES  

עקרונות השיטה

דיוק

בתרגול הפילאטיס ישנו דגש נרחב על דיוק בביצוע התרגילים, דיוק אשר נובע מהבנת התרגיל וחשיבה על המנחים הנכונים של הגוף.

שליטה

גוז'ף פילאטיס קרא לשיטתו בשם "Contrology" , בכך הוא שם דגש על הדרישה בשליטה גופנית ומנטאלית מלאה בביצוע התרגול.

נשימה

הנשימה, לפי פילאטיס, היא מקור התנועה.

זרימה

הזרימה היא הקשר שבין התנועות. אדם המתרגל תוך שמירה על עקרון הזרימה ישפר את הקואורדינציה ואת יכולת התנועה שלו.

ריכוז

ג'וזף פילאטיס נהג לומר שהמחשבה עצמה היא זו שבונה את הגוף.

מרכז

כל תנועה בפילאטיס מתחילה ממרכז הגוף וזורמת החוצה אל קצות הגוף. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם...